Първи тест на освежения Countryman

Main July 9, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 17135 views | no comments

Да започнем направо: този фейслифт се изразява преди всичко в дизайнерски промени. Докато класическото MINI наскоро се появи при дилърите като изцяло нов модел, Countryman и Paceman са просто освежени. Моторите са леко модифицирани по отношение на ускорение, максимална скорост и разход – по данни на производителя средно „спринтът“ от 0 до 100 км/ч се извършва с около 0,1 сек по-бързо. И двете версии Cooper S са получили с по пет киловата отгоре и сега развиват по 190 к.с. При шофиране обаче трудно ще откриете разликата с предшестващото поколение, като цяло чувството при шофиране е типично за MINI: директно управление, стегнато окачване, добър демараж – и типичното усещане за управление на картинг. Несъмнено всичко това е адски забавно – но с нищо съществено не отличава машините от изпълненията им преди фейслифта.
Кокпитът е атрактивен
Отвътре инженерите са подобрили акустиката, поставяйки по-добра шумоизолация. За да я оцените обаче, ще ви бъдат нужни специални измервателни уреди и автомобил преди обновяването. Интериорът е „пипнат“ съвсем внимателно, скалите на уредите са станали сиви, а регулаторите за вентилатора са хромирани. Но в общи линии всичко е постарому: огромният като пица уред в средата е останал, а информация за скоростта пред шофьора се получава само от малък дисплей. Този в центъра е лесно четим, управлението посредством мултифункционалния бутон обаче е затруднено, а кокпитът прави впечатление на разпилян. Иначе позицията на седене е прекрасна, макар и нетипично висока за MINI. В 5-вратия Countryman има място за петима души, а в 2-вратия Paceman – само за четирима. Мястото отзад обаче е достатъчно за кратки пътувания, стига пътниците да не са много едри. Багажното пространство (1170 л при Countryman и 1080 при Paceman) също е прилично.
Дълъг списък с екстри
И двата обновени модела се предлагат с опционални лeти джанти, които осигуряват както по-нисък разход, така и по-добра управляемост. Към екстрите спадат и LED-фарове за мъгла, а всички двигатели ще отговарят на нормата Евро 6. По предната част почти няма промени освен трите ламела на решетка. При изпълнението John Cooper Works е добавен един хоризонтален ламел в червено. Гамата от цветове е обогатена.
ИзводЧестно казано, дуото Countryman/Paceman почти не е получило промени. И двамата „братя“ се движат пъргаво, както преди, и ще продължат да носят голяма част от приходите за марката. С изключение на леките модификации по двигателите и външния вид, почти нищо не е ново.

 
Keywords:   Mini
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...